Jak probíhá nábor nových zaměstnanců

Co se bude dít, když nás váš profil zaujme?

První dny probíhá sběr životopisů a selekce kandidátů. Ti, co odpovídají zadaným požadavkům, jsou průběžně zváni na osobní pohovor. Uchazečům, kteří nesplňují zadaná kritéria dáváme vždy vědět tuto informaci emailem do čtrnácti dnů.

Jak se připravit na pohovor?

Dostali jste se na pohovor? První krok je úspěšně za vámi! Výběrové řízení do proOFFICE, s.r.o. probíhá v příjemné atmosféře, spíše formou neformálního rozhovoru, abychom se lépe poznali. Vždy vám nabídneme vodu. Ukážeme Vám pracovní pozici, o kterou se ucházíte, a jsme rádi, pokud setkání splní potřeby obou stran – vy se dozvíte co nejvíce o firmě a pozici a my se dozvíme co nejvíce o Vás.

V prvním kole se většinou potkáte se zástupcem z HR a vašim budoucím nadřízeným. Ověřujeme zejména zkušenosti a předpoklady nutné pro výkon dané pozice, ale také to, zda byste zapadl do kolektivu a do naší firemní kultury.

Ve firmě panuje neformální prostředí, proto ani na osobní pohovor nemusíte mít oblek – pouze v případě, že se hlásíte na pozici, která si to žádá (zejména manažerské pozice).

Na co se ptáme?

Jak si představujete pozici, na kterou se hlásíte? Co byste u nás chtěli dělat?
Jaké máte zkušenosti a předpoklady pro danou pozici?
Jaké máte finanční očekávání a kdy můžete nastoupit?
Očekáváme také otázky z Vaší strany a jsme připraveni je všechny zodpovědět

Čeká vás nějaká záludná otázka?

Tohle je privilegium manažera, může se stát, že Vás něčím překvapíme.

Nevadí nám, když něco nevíte. Ptáme se často na více věcí, než je k výkonu pozice potřeba, abychom si udělali co nejlepší obrázek o tom, co byste do týmu přinesli.

Pohovory

Vzhledem k tomu, jak různorodé jsou u nás pozice, výběrová řízení se velmi liší:

Hlásíte se na pozici do výroby či logistiky?

Potkáte je hned při prvním kole s HR a s manažerem daného oddělení.

Představíme Vám danou pozici a součástí bude prohlídka výroby nebo skladu – pracovního místa. Snažíme se, abyste odcházeli se všemi informacemi, které k rozhodování budete potřebovat.

Hlásíte se na administrativní pozici?

Čeká vás pravděpodobně dvoukolový pohovor. V prvním kole potkáte zástupce z HR.

Ve druhém kole se potkáte s HR a manažerem a součástí budou konkrétní zkušenosti z Vašeho oboru.

Hlásíte se na manažerskou pozici?

V tomto případě potřebujeme otestovat nejen odborné znalosti, ale také manažerské dovednosti

Výběrové řízení může být až tříkolové, potkat Vás bude určitě chtít více manažerů

Jak zjistíte, že jste pro nás správný kandidát?

Do naše firemní kultury zapadne každý, kdo ví, co od dané pracovní pozice sám čeká, co by se chtěl naučit a kam směřovat. Také si zjistí informace o firmě a má pozitivní vztah k našim produktům.

Adaptace

Prošli jste úspěšně výběrovým řízením? Gratulujeme!

Všem našim zaměstnancům tvoříme před nástupem adaptační plán na míru. Čeká je zaškolení do pracovního procesu, seznámení se všemi klíčovými procesy, se zaměstnanci, kteří budou po dobu Vašeho pracovního poměru součástí Vašeho pracovního dne. Po celou dobu podpora nadřízeného a HR. Na konci zkušební doby společně celé období vyhodnotíme a v případě oboustranné spokojenosti se těšíme na další spolupráci.

za tým proOFFICE, s.r.o.

Eva Brožovičová

ved. pers.odd.